jag vill känna hur det känns att stå stadigt, när stormen tar fart

ledsen om jag gjorde er besvikna, nej jag festade inte igår. blev bara en tvådagars, tredagars kändes bara sååå 2010 :pPpppPPpp
men det inlägget som va wöö och försvann ganska fort försökte jag lägga upp i fredags kväll/natt, och det fucka och kom upp igår då. ville bara klargöra att igår kväll var jag hemma och åt godis till max inte fan va jag ute på festligheter då med. två dagar räckte den här helgen. här är bilden som råkade åka upp igår.
hahaha så jävla fult. eller? jag ser inte alls tillgjord ut.



och idag?
40 graders feber. scooore! inget jobb idag, alltså. bra gjort. feber skit.
ha en sjukt bra söndag. det ska jag ha. sjukt bra, alltså. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0