livet är en tragedi fylld av glädje

ska kasta i mig något ätbart, sedan rusa ut och jobba tills vi stänger klockan sex, sen börjar bio;n halv sju.
hur hade jag tänkt få ihop det?
det löser sig!
har vart helt borta i huvudet(ovanligt?) idag, för var på massage direkt innan skolan.
SKÖNT!

därav inget bloggande.
har ni saknat mig?
yo gangsta liksom.
kände att bilden hade inget att göra med resten, den är bara jävligt snygg. så ehm, ja.

tillexempel åt jag fisk, makaroner och sås blandat med ketchup idag till lunch.
skolmaten i mitt hjärta.
haha fuck that shit.
måste springa. bokstavligen.
det här blev bara ännu ett sjukt ovärt inlägg som jag äääälskar att skriva!
uppdaterar sen, lovaaaar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0