VART FAN SKA MAN FÅ ALLA PENGAR IFRÅN?

lady gaga, putte, pl och alanya.
vart ska man få alla pengar ifrån?
över 10.000 på bara dem här sakerna, alla krogvändor då?
alla roliga hemmafester?
lite kläder vill man väl köpa också.
smink kostar pengar.
några tusenlappar till där också.
seriöst jag avlider. varför kan inte pengar växa på träd?

sen det jag gjorde som jag berättade om i det senaste inlägget. jobbigt. det känns nu.
mitt liv är lite småjobbigt. och så är det fucking söndag.
ska gå ut och kedjeröka. det enda rätta.
efter det ska jag fundera ut hur jag ska lösa pengafrågan,
och börja mitt nya känslokalla liv. känns bra. tror jag.
SÅHÄR KÄNNER JAG MIG NU:

fan va tpl man kan bli ibland. men när jag kommer in igen ska jag fan visa hela världen att jag är bra, jag klarar allt. det kan ni ge er fan på. när jag kommer tillbaka är jag glad. igen. lovar.

ingen puss, utan mera slag i ansiktet.
hahahah älskar mig själv ibland!

Kommentarer
Postat av: Night Flies

En japanska sa något väldigt tänkvärt till mig en gång, något jag tänker på när det känns som att allt går emot en "bara för att hela världen är emot dig, så behöver det fortfarande inte betyda att du har fel."

Klart du klarar allt! :)

2012-04-15 @ 19:51:58
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0