glassigt och giftigt?

TAGGA IMORGON!
skjutsa människor som ska på fest+lillebror med massa kompisar tydligen.
taxi sofia? nån mer som ska åka nånstans när jag ändå håller på? kul. roligt. osv.
sen ska jag sova. om nån nu skulle bry sig om det. för imorgon blir det fullspäckat. 
jobb->förfest->utgång->efterfest->inte sova ett skit->må bajs hela söndagen.
ÅH LÅTER INTE DET SOM EN UNDERBAR PLAN?
glassigt skulle jag kalla det.
halvsuddig bild från midsommras. när mina grabbar hade gjort efterrätt och allt. saknar er!
den förfesten var sommarens topp. själva festfesten var bra den med, men ville hem ibland haha.
sluta rufsa mig i håret och titta på mig. så va det. annars toppen!
vet inte varför jag skriver det här men de sket man väl i. kände fört.
 
el taco, klart grabben ska ha en sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0