if you are the sea, i'm just a stone

kul i fredags, kul igår. thats it. kul idag.
kul kul kul kul.
rrrrroligt. 
okej erkänner, har varit både och. tankeväckare och djupa diskussioner de senaste dagarna när min uppdatering sugit. men sjukt mycket kul också, absolut. jag har kommit på vart jag vill komma i livet,
nummer ett: jag vill komma så jag är helt nöjd med allt. nirvana, typ.
nummer två: ta dagen som den kommer. carpe diem, ja.
fast å andra sidan är jag bara arton och mina hormoner gör mig till en känslomässigt nervrak. herregud vad skönt det ska bli att bli helt vuxen och inte bara halv. när är man helt vuxen då? det känner man. tror jag.
fast å andra sidan: jag vill inte bli vuxen. vill både och. men vuxen kommer alla bli, så då kan man lika gärna gilla läget. så japp, är as skönt att växa upp. verkligen. skulle aldrig vilja vara yngre igen. aldrig aldrig aldrig. så har ju egentligen redan svaret på min dubbelmorals grejj. 
 
vuxen? FAN det är grejjer det! :D
på tal om vuxensaker, ska lägga mig och läsa så jag är pigg på förmiddagspasset på seco imorgon. längtar faktiskt efter att börja skolan, men det är en hemlis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0