jag tror jag är galen. som alltid.

kass uppdatering. snälla slå mig inte?
fredag: bakade med arbetskarmaterna plus hanna dårå som inte är med på bild, sorrey. 
lördag:
maskeradparty för er som inte förstår. smög iväg från jag och linn va men in black och felicia va en sjörövare. as snygga. smög iväg från super mario, borat, mikael persbrandt med flera så vi kunde ta lite roliga kort. he he he. bra kvalitet. vet. tack.
det sjuka var att jag var nykter och körde. men hade inte så mycket val, gick ju upp halv fem imorse.
 
vuxenpoäng? vet inte. sovit inte ens tio timmar sammanlagt på hela helgen, herregud jag som behöver sova as mycket. 
vad fan gör jag uppe nu liksom?
godnatt!
 
btw, GRATTIS INIS PINIS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0