who am i to you darling?

jobbjobbjobb. 
hände mycket igår, känns det som.
jobbade, slog mitt rekord på snabbhet i att plocka skär(det jag gör på jobbet), käkade glass med grabbarna grus och sen blev det hem till min babe för grillpartej. skitbra dag överhuvudtaget! och ja, natt med. kul att äntligen få träffa hela min tjejjskala tillsammans på en gång. inte gjort det på hela sommaren :')
haha så jävla snygg på det här kortet.
och det här är inte alla, ni andra fick skylla er själva att ni klippte gräset eller va fan ni nu gjorde :* 
kärlek!
 
måste bara berätta att jag va på topp i min manlighet igår. snusa och dricka bärs, det är grejjer det! hahahah vi uppfann ett nytt partytrick också, ja fyfan vad härliga vänner jag har. helt sjukt. 

Kommentarer
Postat av: emma l eriksson

yoooooooooooooo maaaaan

2012-08-08 @ 16:37:48
Postat av: emma

bra kväll btw:D

2012-08-08 @ 16:38:07
Postat av: Linn

jag har en fråga.. håller emma i en somersby och en öl?hahaha
btw älskar eeeeeer!

2012-08-08 @ 20:43:00
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0