en ovanligt vacker sofia funderar tillbaka på nyåren som gått

skulle kunna berätta för er om hur mycket filmer jag hunnit se idag, eller om hur mycket mat jag lyckats peta i mig, men jag anser det som väldigt ointressant så jag bespar er den informationen. det var vänligt, eller hur?
 
här kommer den vackraste bilden som finns på mig, för att göra eran dag LITE ljusare.
eftersom min inte blev det. jag kommer nämligen skaffa massa filmer att titta på imorgon. kul att va råsjuuuuk.
 
mina nyår går nämligen åt helvete varje gång, så trodde nästan att jag skulle dö det här nyåret, så på det sättet är det skönt att jag ska sitta i soffan. 
okej oturen har bara hållt i sig i två år, men lyssna här:
 
nyår ett:
mitt "livskärlek" sa åt mig att dra därifrån omringad av massa fjortisbrudar, kortfattat. schysst snubbe. jag grinade och pussade min spritflaska på tolvslaget, blev aldrig tillräckligt full fast jag drack hur mycket som helst. men ja det höll hela året ut!
nyår två:
var i gambia, förvisso skitbra, men grannhotellet brann ner. var beredda att springa hela natten då det aldrig slutade brinna eftersom det var torrperiod. soft.
nyår tre:
magsjuka. fint. lista ut resten själva. vänta det kommer mer: min söthög(okej sorry, manliga man) är på kryssning. seriöst kryssning? kommer komma en tsunami, båten kommer välta och alla kommer drunka. åh så kul. kan bara vänta till nyår fyra. okej det här är inte över eftersom det inte ens har börjat, men ändå.
 
men ändå: gott nytt år, i förskott utifall jag sover bort morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0