DOMEDAGEN! eller hur var det?

idag går världen under, enligt många människor. om jag ska va ärlig tror jag varken att den kommer gå under eller att jorden kommer klara sig. ingen aning. tror alltså att jorden kommer gå under samtidigt som jag inte tror det. något lurt är det ändå. varför det? det har jag förklarat längre ner in the box :P (tänkte inte alls på engelska lärare)
men bryr mig ändå inte, för om vi dör, så gör vi det. inget att göra något åt. har jag inte rätt? 
det roligaste var ändå när nasa gick ut med videon "vi lovar att världen inte kommer gå under". hallå, det är ju det dom skulle göra om världen skulle gå under, för att lugna ner ett eventuellt kaos? haha medans dem sitter på rymdfärjor till månen typ. så jävla fånigt. nasa, you suck.

även om det inte händer det minsta idag, så är det ändå coolt. mayafolket hade sin tidsräkning i så kallade baktuner som ligger på 349 år styck. nummret 13 var även oerhört heligt för dom, ett verkligt speciellt tal, och vad tror ni då händer idag? det är sista dagen på baktun tretton. hur coolt är inte det? det är säkerligen en lyckodag istället! 13, ett otursnummer? nejdå, det blir vad man gör det till.

ikväll ska jag vara full för kärlekens skull, och som en säkerthetsåtgärd utifall det skulle regna kometer. 
hoppas ni får en trevlig domedag! utifall vi dör inatt så vill jag bara säga en enda sak: jag älskar bacon.
 
DET HÄR ÄR FÖR ATT KOMMA I FORM TILL DOMEDAGEN!!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0