HAPPY NEW YEAR!

ja, nytt år?
helt enkelt:
ta med sig allt det som varit bra det gångna året och skita i det som varit kasst.
man får en chans att börja om, eller en chans att försöka börja träna eller liknande. älskar att mitt träningsställe kommer va fullt efter nyår, kan lika gärna sluta träna helt och börja efter nån månad igen för då har de flesta gett upp.
ge inte upp så jävla lätt, visa vart fan skåpet ska stå! och ja då inte bara med träningen, utan med allt som har att göra med "börja om". eller så är det bara en helt vanlig kväll det här, är väl vad man gör det till.
men jag har bestämt att 2013 ska vara MITT år.
alla andra har varit så sjukt upp och ner, så jag bara vet att det här ska bli bäst. jag ska göra det bäst alltså.
nu jag borde göra ett bildkollage här över 2012, men haha nej fan heller, det orkar jag inte.
 
ni får istället en bild på hur skolans potatis brukar se ut.
 
 
gott nytt år på er alla! tänk på att den som är nyktrast ska sköta fyrverkerierna he he he
jag själv har köpt nya filmer tills ikväll, får se om jag orkar vara vaken till tolv. åh vad jag älskar min sjuka mage just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0