äntligen! :D

mina rum är klara.jag har slitit hela fucking helgen.
jag har klippt mitt hår massa kortare, doppade ner min tofs rätt i burken med lackfärg.
bra gjort sofia hahaha :')
så jävla snyggt nu! as niceee
ni får se bilder senare, lovar er. ska städa bort lite till bara.

från att vara ett mörkt omålat, otapetserat kaos fullt med prylar till ett skitsnyggt klart sovrum och fixamig rum typ på en vecka. min walkincloset var ju redan klar när jag fyllde ;)
kunde inte ta ett smygtittskort ens, för har inga pengar på el mobileooo tills abonemanget tickar igång vilket blir om tre dagar ungefär.
.
ska titta klart på wallander sen sova och drömma om bättre tider.
hoppas ni haft en bra helg, sorry för min kassa uppdatering btw.
älskar att ni läser och läser och läser fast jag inte uppdaterar ;) moahaha elak bloggare?
kanske.
sweet dreams
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0