nytt hår o.o

mitt hår blev varken grönt eller rosa.
skönt! alltså eftersom jag ska färga bort det blonda. eller ja tona först.
det blev tydligen ovanligt bra för att va första färgningen i att ta bort ett väldigt blondt hår.
det är ju inte såhär det ska se ut i slutändan, första av många färgningar. jobbig-t
men men vad gör man inte för att va snygg i slutändan?
ser ut som min vanliga tråkiga hårfärg fast med mera liv i, typ.



som ni ser är det olika skiftningar och det är tack vare mitt blonda, det kommer lösa sig sen. för att det varit olika färgat på olika partier av håret. och ljuset är cp.
men men, ut med blonda sofia och in med mörka sofia. mörkblonda. ska vara det i slutändan med mera grått i typ. snygg-t
men får se hur färgen sitter kvar och hur allt fixar sig, alltså jag måste vänta och se.
det här är fan stort gjort av mig. shiet.
ska välja tapeter nu.
puss

Kommentarer
Postat av: lovi

vad ska det bli?? :D

2012-02-07 @ 12:52:17
URL: http://herstorysofar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0