ta mig tillbaka till värmen!

några strandbilder från gambia. PORR! nästan. fast nä.
gud vad jag saknar värmen, folket, maten osv osv osv

och ja jag skulle kunna posa, men är man inte beredd så går det inte att dra in magen och ställa sig från sitt snyggaste håll :D haha shit. men semester känsla att va röd i ansiktet och så. hoppas jag. fan vad snygg jag hade varit om jag hade haft kvar min navelpiercing. men men :( VILL TILLBAKA NU!



och det är jag som är delfinen ni ser inne i vågen om ni inte fattade det. coolt va? det är sån jag är mohaha.
och det här är ändå fjollvågorna för när de stora va va det röd flagg(=badförbud hehe) och då va vi i allihoppa och tog vågorna. som jag säger. att man tar en våg när man kastar sig igenom den. a ni fattar.


haha vågorna har en tendens att vilja dra av en bikinin. stämmer in på något mera..? hö hö
älskar bilden när jag verkligen ba öh *drar upp trosorna* och simon väntar redan på nästa.

lyckaa!

bilderna på mig och min bror som delfiner är från samma dag. om ni bryr er. minns inte vilken men men.



nu har ni fått några strandbilder. orkar inte lägga upp flera, blogg.se är segt för tillfället.
ni ska få safari och mat och hotell och mera av allt och blablabla.
ett steg i taget. chilla.

jag vet att man ska redigera bilderna så allt ser myyycket bättre ut men sånt har inte jag tid med så ursäkta om dom är halvkassa.

snacka om skönt med värme, nu sitter jag här med mössa liksom och funderar på att värma en vetekudde och halvdö. eller gå ut. får se.
ha en underbar fredagskväll/natt/morgon kära läsare!
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0