fredag med shm?

herregud nu är det sent för mig. måste sova.
men visst drick ni i helgen medans jag tjänar pengar, jag kommer kunna dricka mer än er sen.
MOHAHAHA. jobbar ju som sagt förmiddag hela helgen. om nån bryr sig.
 
har funderat på det här med bloggare som hela tiden säger vad dom gör, hälften av det jag gör berättar jag inte, inget jag köper visar jag eller berättar om.
bra bloggerska? haha sjukt bra. 
köpte ett par as snygga skor igår. jag köper så mycket hela tiden just nu. helt sjukt. he he he. berättar det aldrig bara ju haha sorreeey
 
 
en sak jag inte kan sluta fundera på, varför ska swedish house mafia splittra allt och skita i allt när dem börjar bli kända som fan? snälla nån som berättar? hinner aldrig leta reda på det. snel hest. står ju på aftonbladet att dom ska, och på deras hemsida och allt. men inte VARFÖR. och det här stör jag mig på. dem gör ju så jävla bra musik. snälla försvinn inte! ni sätter förfan sverige på kartan! mår dåligt över att jag inte hann gå på någon spelning med dom också. ÅH jag ville ju se. skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0