gravity is working against me, it wants to break me down

 
bilder från nåndag nu i veckan. 
åh bara imorogn kvar på jobbet sen får jag semester i två veckor, då ska jag hinna umgås med dessa varje dag.
det har jag bestämt.
snodde bilderna av felicia. --> HÄR
(ja linn du med)
 
åh du underbara sommar snälla kom någongång. jag behöver dig!

herregud måste bli bättre på att berätta om saker som ni faktiskt vill veta.
♦massa tidningar är här och gör repotage hela tiden, har lyckats hålla mig borta från kameran varje gång.
vill inte vara med i sånt där som flera hundra tusen svenskar ska titta på. usch.
♦jag ska tatuera mig. faktiskt. ska boka tid snart och fixa det inom några veckor.
♦jag ska förmodligen åka på en azum kryssning i höst.
♦mitt nagellack ser ut som flugsvampar. 

Kommentarer
Postat av: felicia

Hihi dina naglar är så fina :')

2012-07-14 @ 20:55:37
URL: http://feliciaaslund.blogg.se
Postat av: Linn

hahah vadå jag med?
ja umgås vareeeenda dag! typ
nu har vi ju inte gjort det sen i torsdags så

2012-07-15 @ 20:04:11
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0