ni har inte en jävla aning

gillar verkligen skitsnack.
snälla ni har ingen aning om mitt liv. vad jag gör, vad jag känner eller vad jag gått igenom. 
fattar inte att folk orkar hålla på. 
ni har inte en fucking aning.
men som sagt, jag är jag. och jag bryr mig väldigt sällan om sånna här saker eftersom jag är väldigt säker i mig själv, men ibland är det väldigt irriterande också. så ja. ni kommer aldrig kunna bryta ner mig, så det så :*
 
som bilden alltså.
bryr mig inte om när folk tycker jag är konstig, haha verkligen inte. bryr mig om folk som hittar på massa ssaker, förstorar grejjer och snackar massa skit. snälla skaffa er ett liv gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0