SVAR PÅ ERA FRÅGOR!!!!

jag tog mig friheten att ta bort frågor som var liknande varandra. så är läget.
alltså tog bort både hela inlägg och och frågor i inläggen som ni skrev. tråkigt att läsa samma sak om och om igen. 
så, här är det!
dem jag skriver hej och ett namn, det är mina vänner som tycker att det är jätte kul att göra bort mig offentligt och att ställa sjuka frågor. tack för det. försökte få det någorlunda organiserat. gick sådär. 
 
 

  • Sjukaste fylleminnet? ;)
  jag har en del på lager, och en del som man inte kommer ihåg.
  typ som när jag va så pass full att jag gick vilse i våran lilla grannby norberg, som jag är delvis uppvuxen i.
  dem andra får ni ju höra allt eftersom här i min blogg.        

  1.  Var kommer barn ifrån?
  2. Vilken kondom är din favorit?
  3. Vad har ditt badlakan för färg?
  4. Vem sköt Olof Palme?
  5. Vad är meningen med livet?
  6. Äter du allt?
  7. Har du någonsin gått utan BH offentligt?

1. när jag var liten var jag hundra på att dem kom från statoil påsar haha! idag är man stor och då är det inte lika fantasifullt. int elika roligt alltså. usch för barn. 
2. avskyr kondom så då skiter jag heldre i alltihoppa nästan. så nej, inge favorit där inte.
3. nu är det ju såhär att jag inte bara har ett badlakan. faktiskt.
4. den som ändå visste det! jag tror på att det var micheal jackson. fråga inte varför, jag bara tror.
5. att vara lycklig med sig själv och sprida kärlek till världen. och bidra med något viktigt till nästkommande generation.
6. nästan. förutom varma tomater, svamp, bruna bönor, palt och rotmos.
7. har jag säkert! he he he eller nja fast nej. vet inte faktiskt. vad räknas som offentligt?

  •  är det roligt att bo i en sån liten stad som den du bor i?
det duger. alltså jag har underbara vänner här, man känner sig ganska trygg och man känner alla. men jag känner att jag vuxit ifrån själva staden. jag vill börja om någon annanstans och komma undan alla rykten och skitsnack. men vill ta med mina vänner då. och det går ju kanske inte riktigt som jag vill. så både ja och nej. går lite i perioder.
 
  1. Om du skulle ta en tallrik med makaroner o köttbullar hur många köttbullar tar du då? 
  2. Hur många magar har en ko? 
  3. Vad fan gjorde vi i Norberg? 
  4. Hur många katter får de plats i en kartong? 
  5. Vem är roger? 
  6. Hur många myggbett har du haft? Vilken är såfall din favorit? 
haha ja hej emma!
  1. jag skulle nog ta runt tio stycken. åtta kanske. får prova.
  2. fyra?
  3. jadu, haha bra fråga. jävla norberg :')
  4. beror på kartongen storlek. faktiskt(HAHA NÄHÄ?) men skulle tippa på runt fem i normalstor kartong. eller om amn pressar så några till.
  5. roger var mins tora kärlek på min artonårsdag som vi spenderade i borlänge. så jävla kul/pinsamt osv. du kommer aldrig sluta mobba mig för det va?
  6. har haft en del, dem lyckas alltid bita mig dom jävlarna. favoriten är nog på örat, i näsan eller mitt på bröstet. de va fina grejjer det. 

  • Vilka sorts easytone har du?
 
ingen aning. den nyaste modellen som finns i butik, svarta lila och vita. 
det är så mycket jag vet! (a) fan svindyra skor detdär!

  1. Vilken potatis är din favorit?
  2. Har du saknat mig?
  3. Hur ska vi göra med äppelträden som börjar få äpplen men grenarna orkar inte hålla upp äpplen?
  4. Vill du ses snart?
  5. Favorit klädmärke?
  6. Hur många par skor har du?
  7. Ska du och roger gifta er?
hej felicia :*
  1. bakad potatis. helst skagenröra.
  2. saknar dig jättejättemycket!
  3. bra fråga, i vecka får du fråga mamma ;)
  4.  ja nästa vecka när jag inte jobbar så vi kan :(
  5. ichi tror jag :)
  6. 34, haha räknade nu. helvete vad mycket skor. 
  7. nej, men måste ju defenitivt bjuda honom om jag ska gifta mig någongång, med någon annan än han dårå ;) haha ni kommer aldrig sluta mobbas, eller hur? jag va full, okej.

  • Hur många gånger fiser du varje dag? 
hahaha bra fråga! brukar du räkna dina fisar?

  1. Hur många gånger går du på toa om dagen? 
  2. Vem av dina vänner är mest kräjsy? vet att linn är svaret men alla borde ju få veta.. hehe Tack och hej, nbra att du skriver varje dag.
 
haha hej linn ;)
  1. haha va fan :( fem gånger? INTE FAN VET JAG! min blåsa är inte den bästa, okej?
  2. ja det är nog du. efter mig, alltså. man ska väl vara vän med sig själv? tack sjeeelv för att du är en sån bra kåmpis♥
 


  • Jag undrar vilken kändis som du blivit mest ''kär'' i?

tom kaulitz, när jag hade min "emo period" va många år sedan!

 

  • Hej Sofia! Jag skulle vilja veta vad som äcklar dig mest? Är det dass, fotsvett, vanlig svett, nån matlukt?
 
tjocka håriga killar med långt hår som luktar svett är nog det äckligaste jag vet. som jag kommer på just nu iallafall.

 
  • Vad är din favorit maträtt? 
  • Och favoritdryck?
som sagt så älskar jag mat. älskar. välja mellan mat eller sex/kärlek eller vafan så mat. mat i alla lägen. mat mat mat. min favorit är nog en pasta jag åt i gävle på nån cool dyr resturang, det va gorgonsola sås på ena sidan av tallriken och whiskey sås på andra sida. ÅH HERREGUD! 
dryck? öhm öh beror helt på. verkligen helt på. pepsi är iallafall godare än cola.
 

  1. tror du gud är en man eller kvinna? 
  2. hur var du på dagis? 
  3. och viktigaste frågan "vem såg dig naken senast?" 

          tjofräs!

  1. jag är verkligen inte troende. men om så tror jag att det är en söt liten gubbe med skägg. jag anser att religion är något dumt som vi behövde för länge sedan för att hålla hoppet uppe, men vafan snälla nu klarar vi oss själva. religion skapar bara problem hela tiden. ursäkta men är verkligen pissedoff över det här.
  2. jag var liten tjock och ful, lekte med bilar, grävde med grävmaskinsleksaker och hade snor under näsan och skulle bestämma över alla.
  3. ett avslutat kapitel i mitt liv. punkt.

  1. Varför är Rocky en sån stor hund? 
  2. När ska ni gifta er? 
  3. När ska jag få en katt? 

          jättefin blåg har du larsson

  1. rocky är av sorten bouvier des flandres. dem är stora. thats it.
  2. vem ska jag gifta mig med?
  3. kan skicka en på posten imorgon, har nog någon undangömd i garderoben!
          tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0