argargarg

nu är det såhär att jag är skitförbannad.
jag provar nämligen på blogg.se:s nu plattforms design/funktioner/ni fattar.
och vet ni? ja det är fint.
förutom detta:
ALLA MINA MOBILBLOGGNINGS BILDER ÄR BORTA!!!!!!!!!!!!
jävla skit. så försökte jag leta reda på någon att kontakta om det här då det förstört min blogg helt och hållet.
tror ni att det finns någon att kontakta eller? nej för på den nya plattformen så finns det inte ens någonstans att trycka för att kontakta. inte ett skit.
 
fan i hela helvetet vad förbannad jag är. okej inte bara detta som gjort mig arg. fittskola. hormänniskor.
fått vg på nästan alla prov. du får godkänt :P dö äckel. nu blir man verkligen motiverad att fortsätta. när man får bra och får ett sämre betyg. det här suger. sen människor som inte är dom trevligaste och smidigaste heller precis. dö.
får se vad fan jag gör ikväll alltså.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som att Sofia är väldigt arg :o
va arg med mig??

2012-06-05 @ 15:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0