att synas utan att verka, ser enkelt ut på håll

okej fredag.
fredag är som vilken dag som helst i veckan, förutom att den är en symbol för friheten.
man kämpar ständigt mot denna fredag och älskar den över allt annat.
fredag är helt enkelt en helt obeskrivligt stor kärlek.
inget annat än en blommande sommaräng med någon snygg badmodell på.
så enkelt men ändå så vackert. så sjukt jävla bäst.
så känns fredagar för mig. och för alla er andra, tror jag.
önskar att det var fredagar varje dag.
nu kommer någon tråkig typ tänka: då skulle det inte vara så kul :P men jo, det skulle det visst.
nej okejdå.

så vad ska jag då göra idag? om ni får gissa?
BEEEP tiden är slut.
festfestfest. DET ÄR JU BARA FREDAG EN GÅNG I VECKAN!
ska göra massa så kallat "arbete", wtf does that means liksom, sen ska jag jävlar på med klackarna och ut, ut UT!

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv; haha ja det kanske hjälper eller vill du bara ha sällskap ikväll? ;)

2012-06-01 @ 18:04:06
URL: http:// feliciaaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0