det finns inga ord

legat död hela dagen. 
skulle inte varit barbent och haft klänning på midsommar.
feber och snorar som en lama, eller något.
herregud. 
 
så sovit hela dagen. skönt, typ. 
tänkte lägga upp massa roliga bilder, men äckel blogg.se funkar inte som det ska alla gånger, vilket jag klagat på förut också. blir faktiskt skitarg, speciell när man meddelar dem om vad som är problem flera gånger och dem varken svarar eller gör något åt det. usch. 
 
ni allihoppa som ska iväg på pl:
ha så jävla kul. drick så sjukt mycket, menar då inte vatten. det har man resorb till. 
ät massa god festivalmat, testa er efter(ni vet vad jag menar) och förihelvete:
bli inte varken mammor eller pappor. snälla ni. 
tänk er för!
bli inte pappa. det är inte okej. 
 
jag ska jobba natt måndag tisdag, sen vara hemma och avundsjuk för att alla andra är skitfulla i borlänge. 
jag vill också vara där, titta på skrillex liksom. åh. men sånt är livet, antar jag. 
jag är frisk i morgon bara så ni vet, har massa på schemat då. 
lär lägga mig och sova igen, ungefär. SKA va pigg tills imorgon.
ni är för söta mina trogna läsare, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0