prillaN

imag0787 (MMS)

Haha såhär va det, jag letade efter vart hälften av människorna tog vägen men tänkte att nej det kan ju inte vara värre än när alla stod i köket och piercade varandra, så jag letade inte mera. Efter ett tag gick jag dock ut i köket , där jag trodde att folk stod nerblodade som innan, men nej då har dem ställt sig och bakat kladdkaka och tog ur den ur ugnen precis när jag kom. Så sjukt gulligt! Haha ställer sig och bakar kladdkakq när man är fulla liksom. Ville bara dela med mig! På bilden ser ni sanna och hennes snygga prilla. Inte alls kladdkaka. Sen en sak till: tack gode gud för automat rätt stavning :') ja blev särskrivning nu men har fan kämpat för att ni skulle veta. Tog as lång tid att skriva allt. Ska fortsätta med mitt, sov sött, ni som ska sova alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0