hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

kortfattat:
hamnkrogen igår efter eskilnmys. träffade massa härliga människor(som alltid),
idag blir det bruks, bilparty plus donken, efter det blir det hamnkrogen. ja jag vet, igen.
kommer snart få stammisrabatt där eller något.
och imorgon blir det fest som FAN i västerås, cityfestivalen liksom.
och nu knyter vi ihop säcken:
dricka tre dagar. och jag som är trött som fan redan, sen jobba full vecka nästa vecka.
 
 
åh så underbaaaart! (bild från i tisdags, tror jag. ja jättefin utan smink och allt, håll käften)
alltså är mitt sommarlov(jobblov..?) inte helt värdelöst iaf. 
hoppas ni alla har det jävligt roligt på pl. är inte alls avundsjuk. inte ett dugg.
verkligen inte. jag och fideli funderade allvarligt på att dra ner igår, men hon har ju det där bröllopet hon måste gå på. så var det med det. 
får inte se rihanna. får inte se skrillex. får inte se kent. får inte se nero. får inte se thåström. inte roxette heller, det hade också varit trevligt.
ÅHHHHHHHHHHHH
men aja får se loreen imorgon kväll. tittade inte ens eller hejjade på henne på eurovision. men ändå.
positiv? nja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0