if i can't see the sun, maybe i should go

dagen har spenderats med städning och annat tråkigt skit. 
morgondagen blir de sista körlektionerna innan uppkörningen,
efter det västerås med brudarna och bränna mer pengar på shopping än vad jag någonsin gjort på samma gång.
varför?
känner för det. behöver det. 
ville bara skryta om det. liksom. 
 
 
åh herrejävlar vad jag behöver sommarlov nu. 
orkar inte mera skola. bara en vecka kvar, känns ändå för långt. 
vill ha nu. kommit på att en stor andledning till att jag är på dåligt humör hela tiden är för att jag haft det stressigt länge, haft mycket att gjöra och fundera på.
DÄRFÖR VILL JAG HA SOMMARLOV SÅ JAG BLIR SKITGLAD IGEN! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0