ja det hände en del? NI SKA FÅ SE MIN POJKVÄN!!!!!

herregud.
tror jag han med allt igår?
donken, bilparty, bruks, hamnkrogen, sår=blod, skratt, badning(haha men inte jag, fuck no. fick däremot vara klädhållare), blev en del drickande, en skolgård, olika städer, en del ainaspan, brännande av ännu mera pengar, lite sparning på pengar, skaffade min pojkvän steve, umgicks med hur mycket olika folk som helst.
var mamma ett tag också till salladsätande halvdana men ändå fantastiska barn, som bara skulle få mat ibland.
för att dem ska veta sin plats liksom.
ÅH VILKEN SJUKT ROLIG KVÄLL!
 
 
tack allihoppa för igår! 
då menar jag ALLA. om man räknar från eftermiddagen till hemkomst igår natt så ja, alla. en del.
as coolt, jag vet. så jag lever. eller nått.
bilden ovanför är på jag och min älskling. är han inte underbar?
ja inte världens snyggaste bild, men det är inte det som är poängen. poängen är vad som är på bilden.
sådetså.äntligen träffat den rätta. känns underbart. vi passar verkligen tillsammans. verkligen.

Kommentarer
Postat av: Nightflies

Ha ha du är rolig -störtskön ju! :)

Postat av: Linn

Ååååååh när får jag träffa din pojkvän?:D
Han verkar helt underbar!
Om han går bra ihop med Anton så kan vi ju åka på massa grejer tillsammans :')
Fast du måste fortfarande bo med oss..

2012-06-30 @ 18:28:11
URL: http://www.linnbrandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0