men jag lever på impuls nu, via fjärrkontroll

okej lägesrapport: 
sjukt kul igår på hamnkrogen igår, brände lite för mycket pengar. 
emma fyllde ju arton, grattis igen :D!
sen justja, att någon som är äldre än ens pappa försöker ragga på en. ja vad ska man säga?
tragiskt. läskigt. äckligt. patetiskt. men samtidigt as kul. fan vad vi skrattade.
men vi var tvungna att låtsas att vi var lesbiska innan han gick. också skitkul. 
 
snälla ta mig tillbaka 
 
men jag sitter här och är allmänt glad, och taggar smått tills ikväll. 
bara smått för har massa annat att göra innan. måste handla lite. städa en del. duscha en aning. osv.
bakfyllan går över snart, lär väl knäppa. midsommar trots allt.
och ikväll? fezt med stort H. 
btw, kommit på vad jag vill ha för slags kille. när killar ger presenter brukar dom ge gulliga saker. ni vet, blommor, middagar, biobiljetter, halsband och sånt krafs som man ändå kastar sen när man är arg på dom. vet ni vad jag skulle bli lycklig av att få? sådär överlycklig så man vill grina och får ont i magen?
ett presentkort på systemet. det skulle vara bästa presenten ever. om någon ville veta.
hahahah åh skjut mig.
 
ibland måste jag bara säga:
 
fan vad livet är underbart. ibland lyckas man träffa allt rätt och vara glad på alla plan. 
men va inte oroliga, det kommer inte hålla i sig. det gör det aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0