och mitt hemliga äventyr var:

någon som listat ut vad jag gjort idag?
för er som inte gjort det så måste jag säga att jag gjort massa.
shoppat mera bland annat(kom på att i vanliga bloggar tar man kort på allt man handlar för att visa, men jag tycker sånt är ganska tråkigt så nej) ätit bra mycket som vanligt, sprungit en del, haft det jävligt bra och varit så sjukt jävla lycklig. 
för vet ni?
(randombild haha för att visa hur glad jag känner mig)

hade mitt teoriprov idag till körkortet och.... *trumvirvel*
JAG FICK FUCKING GODKÄNT!!!!!!!!!!!!
aldrig varit såhär glad, föröskte köra pokerface som alla andra när jag kom ut från provet till väntrummet men kunde inte hålla mig, så jag typ: linn, jag klarade det HEHEHEHE as glad, och alla tittade på mig och flinade haha.
men va ju så jävla glad! :')

åh herregud vad underbart. trodde inte jag skulle klara det. 
sån sjuk lättnad så jag är havlt död nu.
ska åka buss runt siljan imorgon och kolla på stenar ungefär(geografi) med min underbara klass.
tycker att det ska bli jätte spännande!
och nu ska jag övningsköra massa så jag tar det när det är dax!
tänker inte berätta det datumet för er heller ;)

suger fortfarande att det inte går att mobilblogga. önskar att blogg.se kunde reagera någon gång!

Kommentarer
Postat av: felicia

Så stolt över dig fia :')

2012-06-11 @ 20:46:50
Postat av: Linn

jetekul dagg, och jetespenande imorgån.
Asbraa at du klarra provet, tak å båk kåmpis
Upkörrning kåmer go brra!

2012-06-11 @ 21:06:17
URL: http://linnbrandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0