DET ÄR NU BEVISAT!

haha min blogg är fan död. lite kul.
idag har jag varit på seco heeela långa dagen. haft en del mat och rökpauser, resten av tiden har alla setat i en sal och halvsovit. jag gick upp sex som ändå bor nära, tänk då de stackarna från norberg!(grannby ;)) 
alltså, skitkul dag på det viset att när man själv inte halvsov så tittade man på alla andra som höll på att somna och satt och fnittrade längst bak. ja såklart satt vi längst bak, riktiga hårdingar vi.
 
efter den 7-8 timmars långa föreläsningen har jag ätit glass med min hund & hämtat mitt körkort. så JÄVLA kul!
hihi! okej sämst bild men jag har inte tid för sånt här, ville bara ge er ett bevis ;)
och ja min underskrift suger, kommer aldrig kunna bli kändis då jag suger på att ge autografer.
och min näsa ser ut som en potatisnäsa. har faktiskt inte så stor näsa. tror jag.
OKEJ ALLT ÄR CP MEN DET ÄR FAN MITT KÖRKORT OCH JAG ÄR STOLT ÖVER DET
 
 
imorgon börjar jag kvart i sex, gå upp fyra så jag är där i tid. kan vara lätt att gå vilse. herregud. ska typ lägga mig nu. snart midsommar. och hamnkrogen på torsdag. flyt på livet kallas det! värmen har kommit på kvällskvistarna senaste dagarna, vem vet snart kanske man inte behöver ha långbyxor och tjocktröjja på dagarna längre! snart kanske det faktiskt blir sommar. observera: kanske.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej tycker ditt körkort är fint, din autograf också.
Lite speciell sådär!
Ses nån dag om jag inte ramlar ner från ett vattentorn med regnponcho och gummistövlar.
Händer det så sjung massa lejonkungen låtar på min begravning.
Tack och hej leverpastej!

2012-06-23 @ 17:56:18
URL: http://www.linnbrandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0