sofia has nothing to dölja

okej här kommer det lite bilder från min cp fylla för tre(?) helger sen. tänkte att det skulle vara kul. våran söta förfest, för sen togs inga kort. sorry.
varför inte visa? jag har inget att dölja. helt sjukt med rykten, man kan jämföra det med att man äter en kaka så säger folk att man är kakmissbrukare. hahaha palla gå runt och ljuga om mig, vem fan bryr sig om mig liksom? visst gå runt och prata erat skitsnack, ni känner inte mig så ni har ingen aning. klart man bryr sig, blir irriterad hur folk kan gå runt och ljuga om skit de inte har en aning om. resten skiter jag i, anser att sånt här är så sjukt jävla fånigt. folk har verkligen inget hjärta ibland. ingen respekt, eller medlidande. sådan värld vi lever i. hemskt.
 
fråga mig inte ^ hahaha så sjukt jävla kul. efteråt. alltså.
helt plötsligt går det att ladda upp vanliga bilder igen, bra det. fast nä mina mobilbilder är fortfarande borta allihoppa. så om ni undrar varför min blogg ser ut som skit, så är det inte mitt fel. det är blogg.se:s fel. 
true story.
 
justja, va skitkul igår. ville bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0