we lost ourselves

älskar att jag skrev iordning ett inlägg igår, men att jag glömde lägga ut det. 
hade iallafall en underbar kväll/natt/morgon!
 
började med grabbarnagrus, så söta så dom hade gjort efterrätt och kom ut med!
efter det blev det vidare till the big partey med massa härliga personer, hög musik, mycket skratt, en del ont i magen, en del arga blickar, en del ångest, dansande och mycket vin. perfecto, nästan.
önskar att vissa inte hade varit där så jag inte hade känt mig ensam och rädd och fick ångestklumpen i magen. 
men det är väl så livet är, man måste lära sig att inte bry sig. bara kunna skita i vissa personer, för jag menar som just i fagersta så är det ju så litet så det går inte att undvika människor som man inte vill se.
men annars var det perfekt!
 
 
det är bevisat att det var roligt, eftersom jag sov ända till klockan halv tolv. 
HERREGUD!
även fast jag är ute till morgonen vaknar jag ändå alltid innan tio, oftast runt nio och inte kan somna om. 
fast i det här fallet har det inte att göra med att jag var ute till åtta på morgonen eller var aspackad, vilket jag inte var.
utan jag har varit helt slut i flera dagar nu när jag börjat jobba och sen märks det att jag varit ute sent och druckit två dagar på rad också, efter allt jobbande. men så jävla värt det.
 
för jag har fucking sommarlov.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hade en riktig kul kväll med dig vännen! Länge sen :)

2012-06-23 @ 17:09:03
URL: http://allindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0