den vackraste låten jag vet just nu

haha kom hem, skulle äta glass och titta på tv.
vad tror ni hände?
jag somnade såklart. och all min glass smälte.
mamma väckte mig för ett tag sen när vi skulle äta.
haha skönt!
åh vad jag älskar att sova.

och som rubriken lyder: här är den. hur underbar på en skala ? vissa låtar tröttnar man aldrig på.
den här låten är en sån låt. känner att i rubriken var det tvunget att stå just nu, eftersom det varierar mycket vad man lyssnar på.
förut va det här en allergisk låt för mig, att man inte klarar av att lyssna på den utan att börja grina av nån andledning ni vet, men nu är den bara underbar. men ja lite sorglig, men det är det som gör det vackert.

känner att det kommer komma ett inlägg om det här med allergiska låtar imorgon eller något, åh vad intressant!
då ska ni få se vilken låt jag är det mot, tro mig, det är inte den ni tror överhuvudtaget. helt sick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0