godnatt! btw, ignore hitler

ska sova nu som fan. vet inte vad jag gör vaken nu när klockan snart är nio? fyfan är ju sent.
hahaha nä men är så trött så jag dör.

vart duktig och gjort massa saker jag tänkt på länge att jag ska göra.
som man liksom får stryka från sin mentala stress lista.
känns underbart.

vet ni något som inte känns underbart? tror aldrig jag har vart såhär ful som jag har vart idag i allmänheten någon gång. annars kan jag tycka det är skönt att va halvchill, men idag har det fan varit extremt. men vafan, snälla liksom. sjuk. mycket att göra. allergisk. mensverk(ursäkta mig att du får veta, ALLA TJEJER HAR DET?!?!? eller nej ni kanske är för fina där borta i fjollträsk så ni inte har sexualkunskap. OCH JAG PRATADE INTE MED DIG!!!!!!!!). trött som ett as. jätte mycket att göra. inte ätit ordentligt på hela dagen. allmänt smått arg på grund av ovanstående. konstigt att jag sett ut som skit? nej. ville bara säga det. men effektiv har jag vart! alltså jämnade det ut sig med fulheten.



hahaha älskar min trötthumor. den är kassare än vad min vanliga extremt sjuka cp humor är.
hur kul på en skala? as kul. ignorera hitler liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0