haha ojj vad jag har varit trevlig idag! eller?

hatar att mobilblogga ibland, eftersom bloggen bestämmer sig ibland för att inte lägga upp det man skickar. som idag, visade min underbara lunch. men nej ni fick inte se den. åh blir så arg.
det här med att plugga har förövrigt blivit en favoritsyssla(HAHAHA JA FÖRMODLIGEN) nej men nästan, eftersom jag måste göra det varje dag. men snart så!!!

ska äta, sen blir det tipspromenad för hela slanten! får se om bloggen bestämmer att lägga upp eller inte om jag bloggar då :)))) åh äckelskit
har förövrigt varit extremt arg idag. varför? blir det av allergimedicinen. trött och förbannad. kul. jävligtkul.

sjukt bra låt förövrigt. och ja jag kan råka lyssna på gammal musik. vad fan gör det? va så arg, så jag har vart otrevlig mot folk jag inte känner som man normalt stör sig på men skiter i. här får ni höra några situationer jag har hamnat i idag:

som tillexempel i matsalen när fjortisar står och spanar med sina knäckebrödsmackor vart dom ska sitta och dricka sitt vatten(man måste ju tänka på figuren -.-) och sen går sjukt segt, för att någon kan ju komma lite själv eller nått, inte fan vet väl jag. då harklade jag mig jätte högt, skit argt och titta på dom som fan. reaktion: ingen aning jag puttade bort dom och trängde mig förbi. sorry bro. så kom man till bordet där man sitter och alla ba ojj är du arg man ba näää :PPPppp

eller typ när man cyklar och ser ut som skit, jafan det är jobbigt att cykla, man ser inte ut som på tv reklamer. så kommer de en cyklandes kärring och tittade på mig med höjda ögonbryn som att jag vore dum i huvudet. då tittade jag tillbaka på henne på samma vis fast lite värre, då tittade hon bort. jag va på väg att skrika "vad fan glor du på?!" men nej, lite måste man behärska sig.

så gick jag in i nån liten ful jävel med axeln också, ni vet småbarn som tror dom är bättre än sådana som är äldre och inte flyttar på sig när man kommer gående, men idag gick jag rakt på. tänker fan inte flytta på mig äckelpubertetsunge.

kortfattat: jag har ett bra humör idag! hahah herreguuuud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0