på tal om rusdrycker;

jag vill aldrig mer dricka alkohol.
gjorde bort mig och mår som fan idag.
blev KAOZ! men det va kul, tror jag?
måste be om ursäkt, jag beter mig ju alltid när jag dricker så vet inte vad som gick fel igår?

när jag vaknade va mitt ansikte och båda händer fulla med
torkat blod.
jag ba åh wow jag kanske har slagits med nån dryg jävel.
då berättade mamma att jag hade vaknat och sprungit omkring och skrikit att jag skulle på fest, hon försökte få mig att lugna ner mig men det gick inte. tills jag sprang rätt in i en dörr.
därav blodet, tror jag?
kul när jag öppnade kylskåpet imorse och såg det där förbannade vinet. jag hatar dig.



jag tål ju alltid sjukt mycket? va nog för att jag har vart sjuk till och från. kan va. skumt var det.
alltså jag sprang inte runt naken eller så om någon tror det. nej det hade varit kul.
jag blev bara för full och rent tekniskt sett så KAN INTE SOFIA LARSSON BLI FÖR FULL?!?!?!
hänt typ två gånger senaste åren när jag druckit. och igår? med vin? snälla kära nån. jag skäms.
det va förståeligt när jag hällde i mig en jäger på mindre än en timme tillexempel, eller min första spritfylla, eller när jag drack rysk import vodka. men vin? shit. bjuden på fest idag. tänker låsa in mig hemma. vägrar röra på mig.
hahaha så jävla kul, älskar mig själv ibland. får se om det finns några bilder, ni kanske får se dom då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0