until we have faces

så sjukt skönt hur livet bara kan flyta på ibland! här kommer bilderna, ni kommer se hur det går nerför.
haha så sjukt jävla fult. tro mig ni kommer förstå vilka kort jag menar.
som sagt så skulle jag ta det lugnt. jag tar det alltid lugnt ;)
haha seriöst vafan??!?! som pricken över iet känns det som att min klänning hade åkt ner nu när man såg bilden och visa liiiite för mycket bröst. men bröst är ju bra. men dom ska vara halvhemliga så det där sög ju. (hade till och med hemlisen hårspänne för att klänningfan inte skulle åka ner som ni ser på bilden ovanför den här understa. har en känsla av att det inte hjälpte.)
och efter det här blev nog fotografen för full som alla andra för att ta mera kort. och fotografen som jag snodde korten av är emma förutom kortet som är större(blogg.se fuckar så går inte att få dem lika) som jag baxa av lina :*
länk till emmas blogg: http://emmaceciilia.bloggplatsen.se/

har överlevt massa rondeller och rödljus idag. uppkörning om två veckor.
nervös? ja.
men jag är fan bra på att köra, och det känns så sjukt jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, för full ja ;) visste inte ens vart jag hade lagt kameran ett tag :((

2012-05-28 @ 18:05:51
URL: http://emmaceciilia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0