speaking mind

jag skojjar med er om att jag är forever alone, vilket jag är(något med mening tänker jag på då sötnosar),
men jag är faktiskt livrädd. känner en sorts panik.
borde jag skärpa upp mig?
inte vara cp och köra mitt eget race hela tiden?
alltså, det jag är mest rädd av utav allt i den här världen är att jag ska dö ensam.
kommer jag dö ensam om jag beter mig såhär?
kanske inte är killarna det vart fel på, kanske är mig? 
hahaha fuck no, alla har vart ärkesvin :') alla 157. okej det va ett skämt.
jag är ganska elak. jag vet det. det är ni, killar, som har skapat mig. därför jag kör på känslokalla varianten från och med nu, som jag lovade mig själv om det jag gjorde gick åt helvete. och det gjorde det haha. pallar inte sån här skit. ska va singel tills jag minst är trettio.
men man kan känna sig ensam ändå. det fattas något med innebörd.

älskar folks kommentarer ibland.
typ "sofia du är alltid så jävla cp" "du festar ju hela tiden" "haha va fan är du alltid sån här ?!?!" "jag tycker bara det är tragiskt"
hahaha ni vet, blandade feelings, som alltid.
känner mera panik nu för att jag är omringad av urgulliga förhållanden överallt.
kan ha något med det att göra! haha kom på det nu.
men jag får leva på ett och annat lösknull och skaffa en guldfisk tills jag tänkte dö.
bra plan!

okej så tragiskt är inte mitt liv, men idag och igår känner jag mig extra ensam.
okej mitt liv är jävligt bra. ganska. ibland. men ja VAFAN NI FATTAR? är för det mesta glad. det jag ville få fram. men ibland, som ni vet, kan även jag vara lite ledsen. och fortfarande inte kan släppa vissa saker. DET ÄR SVÅRT OKEJ?!?!?! fast det går så sjukt mycket bättre för varje dag. den du? just ja. jag klarar mig utan dig. är fan inte snälla lilla sofia längre, vägrar. inget kan fan knäcka mig. förut, inte längre. svag får man va, men inte knäckt.
borde bara lägga mig och sova. men när jag väl kan sova drömmer jag hemska drömmar bara.
glada drömmar, så det blir hemskt när man vaknar och inser att det va en dröm. eller extremt läskiga drömmar.
inatt drömde jag att tre kycklingar skulle ha ihjäl mig om jag inte hittade dom.
och vet ni? jag hittade inte dom jävlarna. dom smyger säkert runt nått hörn och väntar på rätt tillfälle.

herregud orkar inte med mig själv ibland, tur jag har dig blogg1. och mina underbara vänner, såklart. ni är dom bästa. och familj. och hund. och vänta, där va det slut? nej justja jag är foreveralone. haha hejdå,
älskar er allihoppa, ni är bäst! det här blev ett sjukt rörigt inlägg, jag vet inte vad jag egentligen menar. vet inte vad jag vill. allt är rörigt just nu. jag vill leva mitt liv, man lever bäst fullt ut som singel. men jag vill inte dö ensam. det jag skulle komma fram till kanske? tror det. känner att jag är för öppenhjärtlig ibland, men det är sån jag är.

Kommentarer
Postat av: felicia

Du blir aldrig ensam Sofia inte när du har oss det lovar jag dig. Jag låter dig inte dö ensam <3

2012-05-02 @ 22:03:16
URL: http:// feliciaaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0