grattis världens bästa mamma!

stress stress stress för att hinna med allt idag, men det är det värt eftersom det är MIN mammas födelsedag!
att jag hade turen att få den mamma jag har är obeskrivlig. det är ofattbart. 
älskar dig mamma! 
hoppas du ser det här, annars blir jag ledsen i ögat.
passande bild. hjeeerta. hade ingen bild på mamma. sorry mamma.
 
jag kanske inte är en perfekt dotter alla gånger, är allmänt jobbig, ska ha seriösa diksussioner när du har 73tusen andra saker att göra, pratar heela tiden om ointressanta saker och kommer med mina kassa skämt om allting och äter oss ur huset.
vart skulle jag komma med det här?
jo du kan inte byta bort mig mamma hehe du får dras med mig hela tiden. skojj va? 
ett helt liiiv framför oss, åh va skojj. grattis på födelsedagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0