VILL DU INTE LIGGA MED MIG SÅ TAR JAG LIVET AV MIG!

mått dåligt idag, märks att det var kul igår. sjukt kul!
han med flera fester plus gm, va en ehm, händelserik kväll.
sjukt jävla roligt! skrattat åt min ångest idag, ibland är livet bra härligt.
dra i sig en liter vin plus whiskey innan krogen på tom mage, det är härliga grejjer det. ni borde testa!
det roligaste var när en kille sa att han hatade mig, att han aldrig skulle glömma det jag hade gjort. 
jag i mitt dumma jag-är-alltid-för-snäll-oftast fick såklart panik, tillslut fick jag ur han var det var.
jag skulle tydligen ha skrikit åt hans kompis att "vill du ha sex med mig, annars tar jag livet av mig" typ.
va skitförbannad igår, haha vafan är de för jävla skit?
troligtvis. va seriöst jätte arg, förklarade flera gånger att jag inte ens hade varit på den platsen vid den tidpunkten som det rörde sig om, eller att jag aldrig skulle säga sånt, för jag behöver inte säga så haha. snälla.
just det att bli anklagad för något som jag vet till hundra procent att jag inte skulle göra, även om jag hade varit snorfull.
idag har jag skrattat åt mig själv hur sjukt jävla roligt det var, låter som en kass film. och varför skulle han vara skitarg på mig för att "jag" har sagt så till hans kompis? det har ju inte ens med han att göra för det första?
fulla människor är fulla människor. end of story. väldigt underhållande iallafall hur arg jag blev, och hur han skrek "JAG GLÖMMER ALDRIG" när han sen åkte iväg. jaha, nähä. väldigt underhållande som sagt.
muttrade hela vägen hem över det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0