my head is an animal. eller vänta, STEKT ÄGG?

när man inte vet vad man vill, vad man känner, vart man ska eller hur man ska komma nånvart längre, vad gör man då?
jo då skiter man i allt och tittar på vampire diaries. 
hehehe
gjort massa skolsaker innan, fan vad jag är duktig. jätteduktig. skrivit en jävla massa.
nej jag är inte i skolan. och äter en massa choklad. när jag väger 300 kilo ska jag ta fram ett kort på hur snygg jag faktiskt va förut, och gråta en skvätt. det ska jag göra. 
 
va ute i skogen med min hund för nått tag sen. haha kolla vad jag hittade.
 
ahha seriöst en fucking svamp som ser ut som ett stekt ägg. skumt. dog lite smått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0