så va det det här med att vara på bra humör...

senaste nytt:
jag tror jag har dragit på mig sjukdom. just det, sjukdom. inte en sjukdom, utan sjukdom.
halsen dödar mig och jag vill spy. fast som ni vet så kan jag inte det. intressant fakta gånger 1000.
fan vad förbannad jag är. mår skit. vill trampa ihjäl någon.
beställde biobiljetter tills imorgon och den jävla skiten krånglade tamefan hela tiden. 
fan fan fan fan. pallar inte. inte fan går det att spela slender heller.
nä men va kul. verkligen. ska lägga mig och sova. ja, det ska jag. skitgrejjer.
 
känner mig så som bilden, som när jag och mina tjejkompisar grisar ner i skolmatsalen och det ser ut som om ett gäng killar setat där. ja, så känner jag mig.

Kommentarer
Postat av: felicia

Vi tycker om dig iallafall, så deppa inte ner dig nu ;) <3

2012-10-04 @ 18:57:03
URL: http://feliciaaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0