viktiga sofia är på viktigt möte

tidsinställt inlägg! spännande va? 
sitter på ett viktigt möte just nu, skorta kavaj och rrröda byxor rrröda byxor rrröda byxor.
fast nej, fast jo. inga röda byxor. har inga byxor alls. skojjsigt. är verkligen jätteviktig, i en annan stad dessutom. coooolt. jag gillar det här med att jag är så hemlighetsfull, jag älskar det, ni hatar det säkert. 
längtar tills imorgon som en gaaalning!
 
vad tror ni jag ska göra då?
damen full av gåtor!
såklart, rätt gissat. leva livet! bra förebild.com. 
 
gnegg 
heeest
massa hö
(gustafskårv)

Kommentarer
Postat av: Felicia

bajs

2012-10-11 @ 13:51:04
URL: http://feliciaaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0