älskade familj.

måste få berätta en sak som är väldigt viktig.
jag älskar min knäppa familj så oerhört mycket. så det värker i kroppen ibland och jag verkligen känner hur bra jag har det. tack för att jag får vara det där lilla bihanget på familjen, som blindtarmen ungefär. haha nä skojja. är lika cp som alla andra familjemedlemmar.
 
exempel från idag:
pappa krossade ett finger brutalt idag och när han kom hem med det inlindat i bandage istället för silvertejp som det va först, så sa han:
jag är så förkrossad. 
sen det här facet:
om ni inte fattade så läs igen.
med det här ville jag säga:
åh vad jag älskar min familj. 
inte direkt seriösa familjen om jag säger så. ni vet ju på ett litet hum om hur jag är. 
undra vart jag fått allt ifrån? haha, precis. kom på att ingen kanske funderat så långt, så ville berätta det.
ska leta reda på min underbara hund, han står säkert och stirrar ner i badkaret. han gör så ibland.
 
haha snyyyyygasste kortet :') söta la familia. fin jag är. enda kortet jag har på oss allihoppa. gambiautstyrsel.
 
måste ju säga en sjukt kul sak till, idag innan träningen behövde jag ha energi.
drog i mig en halvliters proteinmilkshake innan. 
kom på sen när min mage vände sig ut och in att jag är laktosintolerant. hur fan kan man va så korkad att man glömmer det? jag dricker ALDRIG mjölk. aldrig. sen ba ja åh smart sofia, dra i dig en halvliter på nån minut. 
älskar mig själv ibland, så jävla rolig är jag. ont i magen så jag dör har jag också, sånt får man ta ibland. sitter i fosterställning på stolen nu och skriver. skönt?
nej. men sjukt jävla roligt.
gnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0