hey guys, did you know that....

 
 
bara jag som känner såhär inför alla jävla skit bilder? "ehm hey guys" då tänker jag såhär: bara försvinn.
därav toppenbilden ovanför.
 
eller folk som tror dom gör ordspråksbilder med nån fin bakgrund och stavar fel men ÄNDÅ lägger ut dem.
och folk gillar dem. öh vänta lite...? spola tillbaka...? har jag missat något...?
ja toppen. snälla gör några till du som är så duktig. snälla fortsätt, är verkligen engagerad i ditt skapande.
oerhört intresserad. kan lämna min mejladress så du kan skicka dem till mig dirr så jag får första spanet och kan beundras över din kreativitet.
jajamen. skulle vara guld. bättre än VM guld till sverige i fotboll. absolut. inte vodka, utan bara absolut.
alltså: nej.
 
älskar att ni säkert inte ens fattar vadfan jag skriver om. älskarT. sjukt jävla underbart. 
jag förstår iallafall. jag förstår klockrent.
this is the sound of freedom, ungefär.

Kommentarer
Postat av: felicia

Hahaha dör

2012-09-05 @ 22:33:04
URL: http://feliciaaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0