MITT SKOLKORT!

eller nja, mitt klasskort. 
spexigt värre, tema efterfest. som alla *harkel* följde bra :P otroligt.
jag körde all in med blåöga, rufsigt hår, mascararänder och finkläder. syns inte så bra här, kommer mer sen!
och nu ska jag och träna. igen. tränat varje/varannan dag nu en vecka. 
ska varva ner lite, min stackars kropp hinner aldrig vila, den är ju inte van för fem öre.
i fredags körde vi bodypump (fyfan) sen sprang jag 20 minuter.
höll på att ramla ihop, orkade verkligen inte. trodde jag skulle svimma, allting snurrade. men det va kul.
precis, jag måste varva ner. bara bryter ner, hinner aldrig bygga upp.
men det är ju så jävla kul! eheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0