ORMJÄVLAR!

hade en skum dröm.
va skitläskigt.
 
drömde att jag simmade i en å med två personer efter mig som var mina kompisar.
vi var jagade av massa läskiga cowboys eller något liknande.
jag simmade först, och det kom massa ormar. många ormar. 
jag tänkte något i stil med "chilla sofia det går bra." precis när vi simmat förbi dem hoppade det fram en stor orange orm och bet mig i handleden.
jag fick panik, drog bort den och kunde sen inte röra mig.
dom släpade upp mig på en gräsmatta och tittade på hur jag höll på att dö. blev förlamad.
giftet spred sig i hela kroppen. kände hur kroppen sakta la av. skitläskigt. jag låg och funderade över mitt liv som varit på gräsmattan.
då tog nån av dom där kompisarna fram en vampyrorm(som dök upp väldigt lämpligt) den sög alltså i sig själv istället för att spotta in gift i andra. 
hon satte den på det tidigare bettet på mig och den sög i sig allt gift plus nästan allt mitt blod, och dog sedan. 
värt? nej. men jag överlevde! kunde inte börja röra mig på en gång, både av giftet och av att jag inte hade något blod i kroppen. va skitskumt. 
 
alltså det var en sådan dröm som känns som på riktigt.
annars brukar jag veta att jag drömmer, jag tänker det i drömmen just ATT jag drömmer.
men nu var jag hundra på att det var verklighet. 
hur skumt? fick mig en fin funderare där på gräsmattan.
ville dela med mig, tyckte det var intressant. förstog inte grejjen med ormar heller, jag är inte ett dugg rädd för dom. 
skulle ha varit bättre effekt om det var spindlar. men nej. skum hjärna. men kände verkligen hur tänderna åkte genom köttet, as vidrigt. kommer ha mer respekt för ormar i fortsättningen.
 
reslutat av mitt nattliga äventyr:
simma aldrig i åar när comboys jagar dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0