ska göra något jag aldrig gjort förut

vet ni?
jag ska faktiskt börja träna.
på allvar. kul att jag skämta om det häromdagen.
men ska faktiskt.
lämnat in kontrakt på arena(min lilla stads gym, typ) för ett år, så måste träna ett år.
jag MÅSTE. har inget val. nu jävlar! första passet bokat på söndag eftermiddag. 
bakis och jävlig kommer jag komma dit första gången, åh vad kul!
 


nu jävlar ska jag bli snygg som FAN och må därefter. gett mig fan på det. aldrig varit såhär pepp på det, bara sagt i över två år att jag måste träna. så nu ska jag fixa det. bra, alltså. skönt. jag ska fixa det.
måste ändå betala så då måste jag ju träna. smart, alltså kan jag inte sluta träna :')
ÖNSKA MIG LYCKA TILL!
 
linn sa att jag inte fick göra såhär. men jag gör det ändå för jag är stolt att jag tar tag i mitt liv och gör något åt det :D

Kommentarer
Postat av: emmalinnea eriksson

FYFAN VAD VI SKA KÄMPA!! SEN KOMMER VI FÅR VÄRLDENS SNYGGASTE KROPPAR

2012-09-07 @ 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0