sorry coach, måste dra.

lägesrapport:
sov två timmar imorse sen sprang jag och klippte mig/färgade håret, efter det direkt till släkt "party". 90 års firande. och ja jag kom hem ifrån det nu.
lagom pigg. lagom sjukt underbart bakfull.
jag känner att jag lever!! 
och jag måste säga att fan va livet är bra jävla härligt! sjukt att jag känner så fast jag mår skit.
underbart. gårkvällen va sjuk. och underbar. och asbäst. det trodde man inte till en början!
träffade sjukt mycket nya underbara människor, åt kebab (med vitlökssås) och drack massa gott. dansade en del och skrattade så jag höll på att dö flera gånger. frös inte heller. perfekt! 
 
älska känslan när jag kollade på klockan och den va tre och jag tänkte
"om jag går hem om en halvtimme så är jag hemma till fyra iallafall eftersom jag ska upp tidigt imorgon".
sen va klockan fem. helt plötsligt. jaha så kan det gå! älskar när det blir så. älskar.
ni får se mitt hår nånannan dag. det är as snyggt, med inslag av lila. 
men jag ser ut som skit av vissa ovanstående andledningar, ful på kort kan jag va, men se ut som ett människovrak efter en dags ansträngning för att verka pigg utåt? nej. besparar er det.
 
 
 
mysmusik är det som gäller nu. och sängen. eller soffan. och en jävla massa äppeljuice. myslördag!
mys på ni med. myyyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0