when you wake up I'll still be here

jag är bra knäpp. hemlighet? nej.
sovit som fan i helgen, as skönt. behövde det. 
tror ni att jag är pigg och utvilad?
nej jag är tröttare än någonsin.
min teori är att när jag äntligen varvat ner så är det kört. därför måste man köra på hela tiden.
haha nädå. men nästan. studiedag imorgon, då ska jag laga mat hela dagen. ja verkligen hela! nio till fem.
ni får se mera om det imorgon. efter det är det tjejkväll på "stan".
massa gratisprylar att springa och hämta. åh vad jag älskar gratis saker. ska handla massa saker också, men gratis är ändå bäst. titta på min framtida tatuering också. ska göra det nu kanske. ja, det ska jag. sen ska jag sova. sova som fan.
wow expansionen släpps inatt, undra hur många som kommer va "sjuka" imorgon.
haha shit, världen är galen. om man skulle ta och spela lite då kanske. mina helt konstiga inlägg om allt och inget är så underbara, tycker inte ni det? jo jag vet att ni tycker det. i helgen då? partey! shit gal1. ville bara tala om det, taggad redan.
och det är måndag. haha varför blir jag inte trött på det någongång? nångång hoppas jag.
YOLO hahah fuck that shit.
 
hörde ni om lastbilschauffören som la upp en bild på sig själv när han drack öl och körde samtidigt, och så skrev han "yolo", och körde rätt in i en vägg och stendog?
DET är yolo mina vänner. så jävla kul. sjukt.
skrattade så jag dog. nästan som att jag svalade en oliv hel, i fel strupe. fast det gjorde jag ju inte.
jag hatar oliver. fast nä, det vet jag inte. aldrig smakat, tänker inte göra det heller. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0