bland de bättre dagarna i mitt liv

och dem hade jag i norrköping.
så jävla roligt och sådana sjuka minnen som alltid kommer sitta kvar, orkar inte dela med mig nu då jag precis kommit hem från en nästan tre timmars bilfärd plus att vi sammanlagt inte ens sovit kanske fem timmar de senaste två dagarna och inte speciellt mycket dagarna innan det.
uh liksom. wow. jag som behöver sova tolv timmar per natt typ.
men fyfan går inte att beskriva hur bra man kan ha det. träffat så sjuuuukt mycket nytt roligt folk. fagersta kan dra sig i gruset ungefär haha. fast vi är bättre på att dricka sprit, jag har upptäckt att jag har en stållever. känns både bra och dåligt. måste tillbaka ner till peking snart alltså. lycklig är vad jag är. nu ska jag sova. godnatt.
 
såklart är ju alla bilder bara på oss, för ni vi va på de sjuuuukt roliga klubbarna, pubarna, för och efterfesterna så tar man inte speciellt mycket bilder. vi behöver inte låtsas. att vi stencoola alltså. för det är vi. jag har förövrigt kört sjukt mycket i staden. i norrköpings innercentrum. säger ju att jag är cool :P nu ska min lever få andas, hade ont i den imorse hahaha åh lilla kompis liksom :')

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0