genius

det är 20 minus här i fagersta. på riktigt ja. och vet ni vad småbrudar har på sig? skinnjackor. 
jag blir så fruktansvärt trött.
vi har alla varit i det stadiet tror jag.
när jag var där hade jag skinnjacka och en hyffsat varm vinterjacka. men vet ni vad? när jag gick till och från skolan var jag tvungen att ha den uppknäppt, för att det var fult att ha jackan knäppt.
seriöst, för det första: ingen ser en ändå när man går till och från skolan.
och för det andra: undra vad som egentligen är fult när det är sånna här cpvintrar, att ha en knäppt eller en uppknäppt jacka? eller att ha en vinter jacka eller en skinnjacka? värt att tänka på. blir så trött på tjejjerna, för att jag vet själv hur sjukt mycket man frös. man frös fan ihjäl hela tiden i stort sett. åh nu suckar jag: SUUUCK. snälla tänk på eran hälsa. klä på er ordentligt.
 
gjort bilden själv, visst är den fin? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0