i ett ögonblick då allt står still

vet ni vad jag inte har berättat för er?
ja det är väldigt många saker, jag hoppar över att berätta massa roliga saker av någon andledning.
kan ha att göra en del med skitblogg.se också eftersom det krånglar för mig hela tiden :PpPppP
 
jag har skaffat mig pojkvän för er som inte förstått det, lyckliga sofia är lycklig. mer info kommer inom kort och efter hand.  ni fattar grejjen.
 
jag ska till norrköping på onsdag, vara där i fem dagar(ledigt från skolan haha) och fira fideli som fyller arton. gissa vad vi ska göra i fem dagar liksom. LEEETS PARTY!
 
jag tar snart studenten, wääää. funderar på att åka till norge efter och jobba.
året 2013 händer det så jävla mycket i mitt liv, det är helt sjukt. tänker inte bara på det som redan händer, utan allt som kommer. helt sjukt. och som sagt: varit outröttligt glad i, ja, jag vet inte hur länge. det har jag inte heller berättat. inte kunnat.
men nu vet ni. och ja, imorgon börjar skolan. ska bara vara där en dag innan jag åker mot en större stad MOHAHHAHA
 
 
inte alls överlycklig. har inte alls på mig röda strumpor :PPP

Kommentarer
Postat av: Felle

Fina strumpor,får man peta? :P

2013-01-07 @ 12:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0